Fahrin Ahmad Kaki Pukul?

Let's play a game guys. It's called reading between the lines. Let's start with this rather hot topic that dominated all major newspapers yesterday: Fahrin Ahmad Kaki Pukul question mark.
“Apa perasaan anda apabila orang bertanyakan pada ibu anda yang sedang sakit, adakah anak anda kaki pukul?” I am fishing for sympathy by assimilating this humiliating incident with an unrelated case which is my mom's sickness.

“Ini bukan keputusan mudah dan saya ambil masa panjang untuk ambil tindakan undang-undang ini. Sebelum ini, saya hanya berdiam diri tetapi kini keadaan tidak terkawal, menyebabkan saya tertekan dari aspek psikologi dan mencalar maruah saya." I've no other choice. It was a split second decision. Before Linda and Scha come out with their allegations, I better make this case mine! I am now the victim. Take that, beyotch!
“Biarpun pada mula saya anggap perkara sebegini remeh, sebaliknya apa yang dilaporkan menerusi dua akhbar ini menjadi bukti kukuh untuk saya ambil tindakan undang-undang. Kedua-dua artikel ini mewujudkan keraguan yang menjurus persoalan saya berperangai macam itu. I thought physical abuse is a minor issue. I should've watched more Oprah.

“Sebelum ini, saya terima banyak panggilan (telefon) yang bertanya sama ada benar saya ini kaki pukul. Saya sedih dengar perkara ini kerana sikap sebenar saya bukan macam itu. Saya seorang yang ceria dan suka senyum pada orang lain,” My words are more credible than my two 'victims'. Get the scoop bitches! I am NICE and I like to SMILE!!!!

“Cinta saya ikhlas dan ia tidak seharusnya berakhir begini. Bila habis bercinta, saya bercakap perkara yang baik dan tidak reka sesuatu yang boleh membuat orang lain berprasangka buruk." I expect my homegirls to shut the f**k up. I tell my friends that they have nice booties and this is how they repay me?
“Sebelum ini, apabila saya putus cinta dengan Linda dan Scha Al-Yahya, saya cuma berdiam diri. Saya tahu risiko bercinta dengan selebriti, tetapi saya bersyukur dan tidak kesal dengan mereka,” I'm a playa!

No comments: