Katie & Me

Buzz Buzz.... (vibrate)
Hello?
Hello. Boleh saya cakap dengan Encik Afiq
Ya saya disini, siapa disana?
Saya dari Celebrity Fitness. Kami ada promosi dimana encik berhak menggunakan facilities...
Boleh saya tahu nama penuh saya?
Mohd Afiq Deen Bin Azizan. (sambung) facilities kami untuk 2 minggu..
Macam mana you tahu nama penuh saya?
Nama encik ada dalam kad business encik dalam recomendation box kami.
Saya tak ade business card.
Oh.
So saya boleh charge you dekat balai polis sebab you beli maklumat pasal saya secara haram. Nama awak ape?
Katie.
Tapi ni suara lelaki. Macam mana boleh jadi Katie?
Encik Afiq, saya professional. Saya ingin beritahu encik yang encik dapat...
Katie...
Ye?
You're fired.
Errr.... but...

2 comments:

Danny said...

i bet this is Celeb Fitness at Gurney Plaza .. hehehe ":P

hajar puteri. said...

haha.